Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

A Pink Dreamer's creations on Hotel Attiki- Πρόσκληση στην καλοκαιρινή μου έκθεση στη μεσαιωνική πόλη της Ρόδου!

  Μέσα στον καταπράσινο αναπαλαιωμένο κήπο του ξενοδοχείου "Attiki" στην μεσαιωνική πόλη της Ρόδου θα εκθέτω όλο το καλοκαίρι τα κοσμήματα μου!



Σας περιμένω όλους και όλες που θα βρίσκεστε κάποια στιγμή στο πανέμορφο νησί μας να μας επισκεφτείτε και να απολαύσετε το ποτό ή τον καφέ σας έχοντας θέα από ψηλά την παλιά πόλη




καθώς...και τις δημιουργίες μου!!!
ώρες: 6μμ-8:30μμ







You can also find every creation of mine here!!!

Μπορείτε επίσης να βρείτε τις δημιουργίες μου εδώ!!!


24 σχόλια:

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Καλή επιτυχία

Φιλία είπε...

Τι υπέροχος χώρος....
Καλή επιτυχία, Νεραϊδομαγισσούλα μου!

Maria Villioti είπε...

Καλή επιτυχία Ελένη μου! Ο χώρος είναι ονειρικός...μακάρι να μπορούσα να βρεθώ στο νησί σου και να απολαύσω τις δημιουργίες σου...Φιλιά πολλά!!!

Τα δευτεράκια blogαρουν... είπε...

Σου ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Ολόψυχα σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!!

Beverly είπε...

Beautiful places and beautiful jewelry.

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχος χώρος και τα κοσμήματα σου τέλεια!Καλή επιτυχία σου εύχομαι στην έκθεση!

Giota Exairetico είπε...

Καλημέρα!!!Ο χώρος φαίνεται πολύ όμορφος!Ταιριάζει τέλεια με τα κοσμήματα σου!!!Καλή επιτυχία εύχομαι!!!

Christina Perraki είπε...

Εύχομαι καλή επιτυχία!!!

maya =^o^= είπε...

πάντα μα πάντα!!!!!!!!!είσαι ένα βήμα πιο μπροστά!!φτου σου κοπέλα μου!!!καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!είναι στο τσεπάκι σου βέβαια χιχιχι!!!!!!!! :))

Taelia88 είπε...

Καλή επιτυχία να έχει η έκθεση σου εύχομαι!! Υπέροχος ο χώρος που στεγάζεται!! Μακάρι να γινόταν νε περνούσα καμιά βόλτα να θαυμάσω από κοντά τις δημιουργίες σου..! Φιλιά!!

EvaG είπε...

Καλή επιτυχία.!!!!!! Ο χώρος είναι μαγευτικός.Μακάρι να μπορούσα να έρθω. Φιλια!!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Κι από εμένα καλή επιτυχία! Πράγματι φαίνεται να είναι όμορφα εκεί! Άντε μακάρι και μια βόλτα στη Ρόδο φέτος να το εξακριβώσω.

Καλό βραδάκι!

Φανή είπε...

Έχω σόι στη Ρόδο! Θα τους πω για τα δημιουργήματά σου! Καλή επιτυχία!
{Fan, όπως λέμε sofan!}

dimitra είπε...

Είναι πανέμορφος ο τόπος σου, σου εύχομαι καλή επιτυχία να έχει η έκθεση σου.Εξάλλου είναι πανέμορφα τα κοσμήματα σου και με ιδιαίτερο χαρακτήρα.

to alataki είπε...

Απέραντη ομορφιά! Καλή σου επιτυχία χρυσό μου...

to alataki

mirsini's creations είπε...

Πολύ καλή επιτυχία Νεραιδομαγισσούλα μας !!!! Ονειρικό το μέρος που θα βρίσκεσαι το καλοκαίρι !!!! Μακάρι να μπορούσα να έρθω !!! Τί πανέμορφα τα κάστρα της Ρόδου και η παλιά πόλη !!! Έχω έρθει εκεί πενταήμερη αλλά απο τότε πιό πολύ θυμάμαι τις παλαβομάρες και τις τρέλες που κάναμε !! Τα κάστρα όμως και την μεσαιωνική πόλη τα θυμάμαι...με είχαν ενθουσιάσει εννοείται!!!!
Να περνάς πάντα όμορφα !!! Καλό καλοκαίρι και καλή εβδομάδα !!! :ο)))

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλή επιτυχία!!
Υπέροχος και ο χώρος της έκθεσης , ο τόπος και οι δημιουργίες σου !!

Σαμιώτικα χαιρετίσματα

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ο χώρος εκτός από υπέροχος είναι ακριβώς στο στυλ σου!!!! φιλιά και καλή επιτυχία!

simonmad είπε...

Ονειρεμένος χώρος, ό,τι πρέπει για να φιλοξενήσει τις δημιουργίες μιας ψυχής ονειροπόλας!
Καλή επιτυχία!

Fanypap είπε...

Πανέμορφος χώρος!!!Καλή επιτυχία Νεραϊδομαγισσούλα μου γλυκειά!!!Πολύ όμορφη ιδέα!!Θα στείλω και τους φίλους μου!!!φιλάκια πολλά!!!

Elena είπε...

Καλώς σε βρήκα στο πανέμορφο blog σου! Η Ρόδος είναι απ'τα ωραιότερα νησιά...μακάρι να μπορούσα να'ρθω να δω τις καταπληκτικές δημιουργίες σου! Καλή επιτυχία, φιλιά!

Mika είπε...

Καλή επιτυχία!
Οταν κατέβω Ρόδο το καλοκαίρι θα προσπαθήσω να έρθω!
φιλια

vailie είπε...

Ονειρικο που φαινεται και το τοπιο και το καστρο.....
Καλη επιτυχια! ΜΑκαρι να μπορουσα να "πεταχτω"να σε γνωρισω απο κοντα!
Φιλακια καλοκαιρινα! ;ο)

(ο Φρανσουα και η Ροζινα ειναι σκετη γλυκα και τα δυο τους!!!
Ροζ μαγισσα ~>μαυρο γατι με ροζ ονομα!αχαχαχαχα!!!Εγραψες παλι!)