Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Με τα μάτια της ψυχής βλέπεις πιο καθαρά! - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Το Ταξιδιάρικο Ημερολόγιο 2!-Δηλώστε συμμετοχή τώρα!!!


  Πριν λίγους μήνες τέλειωσε το μακρύ ταξίδι του πρώτου ταξιδιάρικου ημερολογίου το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ!




45 φίλες/μπλόγκερς,γέμισαν τις σελίδες του με μαγευτικές εικόνες,λόγια,χρώματα και έργα,μα πάνω από όλα με αγάπη!
  Το ταξίδι σε όλη τη χώρα ξεκινά ξανά με ένα νέο ημερολόγιο, (moleskine/συλλεκτικό με τον μικρό πρίγκιπα-δώρο από τη φίλη μου την Αμαλία) έχοντας ως στόχο να μας φέρει όλους και όλες πιο κοντά!!!


Οι οδηγίες και ο τρόπος συμμετοχής είναι οι εξής¨:


Το σχέδιο απαιτεί ένα ημερολόγιο όπου, όποιος ή όποια δηλώσει συμμετοχη έχει τη δυνατότητα να το λάβει σπίτι του/της, να συμπληρώσει απο μία έως δυο σελίδες με ότι επιθυμεί(γράψιμο,ζωγραφική,σχέδιο,κολάζ,συνταγή,φωτογραφίες,κλπ) και να το στείλει αμέσως μετά στον επόμενο συμμετέχοντα της λίστας! ΠΡΟΣΟΧΗ: έχετε διορία 4-7 μέρες να το κρατήσετε κοντά σας!
Αν θέλετε λοιπόν να συμμετάσχετε, το ημερολόγιο είναι έτοιμο και ξεκινάει απο εμένα, αφήστε ένα σχόλιο εδώ (για να φανεί η σειρά των ατόμων με την οποία θα ταξιδέψει το ημερολόγιο) και τη διεύθυνση σας στείλτε την μου, στο eltsamp@windowslive.com ή με προσωπικό μήνυμα στο προφίλ μου στο face book εδώ!
H λίστα με τις συμμετέχουσες/τους συμμετέχοντες θα αναρτηθεί σύντομα στη δεξιά μπάρα του μπλογκ μου!
Αφού περάσει κι απο τον τελευταίο της λίστας,θα έρθει πάλι σε μένα και όλες οι σελίδες του θα αναρτηθούν εδώ καθώς και στο you tube  με ένα σχετικό βίντεο!!!
Aς μην μείνουμε λοιπόν μόνο στην ανταλλαγή σχολίων και μηνυμάτων! Ας επεκτείνουμε την μπλογκοφιλία παραπέρα, μέσω αυτού του ημερολογίου που θα έρθει σπίτι σας,στα χέρια σας για να αποτυπώσετε μέσα ό,τι μα ό,τι επιθυμείτε! Όποιος επιθυμεί περισσότερες πληροφορίες , μπορεί να μου τις ζητήσει στην ηλεκτρονική  διεύθυνση που έγραψα παραπάνω!
Η σειρά με την οποία θα δηλώσετε συμμετοχή θα είναι η σειρά με την οποία θα φύγει και θα λάβετε το ημερολόγιο! Εγώ ήδη έγραψα και ζωγράφισα στην ΄πρώτη σελίδα!!!

***Αν επιθυμείτε να διαδόσετε αυτό το project βάλτε στο μπλογκ σας το παραπάνω εικονίδιο (το ημερολόγιο που πετάει)  με τη διεύθυνση αυτής της ανάρτησης καθώς επίσης και στο Face book ή κάντε και μία ανάρτηση!
Περιμένω τις συμμετοχές σας!!!Ας μην αφήσουμε τον Χειμώνα που έρχεται να σκοτεινιάσει τις καρδιές μας!!!


φιλιά,







60 σχόλια:

maya =^o^= είπε...

δηλώνω συμμετοχή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΙΑ!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΙΑ!!!

Aliki είπε...

Και εγώ θέλω!!

val είπε...

Ki egw!

Katerina Galati είπε...

αυτή τη φορά θα συμμετάσχω και εγώ :)

Rena είπε...

Ναι ναι κι εγώ!!!!!!!!!!
Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!
Πάω να το ανακοινώσω!!!

Anna είπε...

πολυ ομορφη ιδεα! κι εγω θα ηθελα να συμμετασχω! :)

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

ΛΕΙΠΕΙ Ο ΜΑΡΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ????

Η οπου γαμος και χαρα μεσα και γω η μπιρμπιλοβασιλω σε φιλω

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

ΛΕΙΠΕΙ Ο ΜΑΡΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ????

Η οπου γαμος και χαρα μεσα και γω η μπιρμπιλοβασιλω σε φιλω

Gina-Teta είπε...

Ωραία ιδέα, μου θυμίζει κάτι από τηΔην εφηβεία και τα λευκώματά μας, δηλώνω συμμετοχή!!!!!!!!!!!!!!

Fotini Crafthappy είπε...

Μα τί ωραία ιδέα ειν' αυτή !!! Δεν την είχα εντοπίσει στο προηγούμενο ταξίδι ! Δηλώνω συμμετοχή μετά μεγάλης χαράς !!!

lourdi lourdaki είπε...

Και η Ελένη απο Κεφαλονιά στο ταξίδι!!!!

Katerina είπε...

κι εγώ κι εγώ <3

Heaven Creations είπε...

ΜΕΣΑ Κ ΕΓΩ!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ!!!

Fanypap είπε...

Κι εγώ φυσικά!!!Δεν πρόλαβα το πρώτο!!!!φιλάκια.

Fanypap είπε...

Συγχαρητήρια γλυκούλα Νεραϊδομαγισσούλα μας, για τις καταπληκτικές ιδέες που υλοποιείς με επιτυχία!!!φιλάκια.

Myrto είπε...

κι εγώ κι εγώ. Και μου φαίνεται πρέπει να αρχίσουμε όλες από ένα να ταξιδεύουν συνέχεια ανάμεσα μας!

Katerina V *Pause blog* είπε...

Καλησπέρα καλώς σε βρήκα! Απίστευτη ιδέα! Θα ήθελα να δηλώσω συμμετοχή και θα το ανακοινώσω και στο μπλογκ μου αυτό που κάνεις..Μπράβο!

Κατερίνα από http://positive-thinking-greece.blogspot.gr

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Δεν λειτουργεί το link που οδηγεί στο πρώτο ημερολόγιο για να το δούμε!
Επίσης επειδή το κείμενο το είδα σχεδόν ίδιο σε ένα άλλο blog δεν έχω ακριβώς καταλάβει πιο είναι το άτομο που το οργανώνει (το δεύτερο ημερολόγιο)
Kathy by anthomeli

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εγώ..εγώ...ξανά..μπορώ;;;;ς;;;

Aspa είπε...

κι εγώ...κι εγώ θέλω!!!Ξετρελάθηκα όταν είδα το προηγούμενο...και ζήλεψα ...δεν το κρύβω!!!Φιλιά!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Θέλω και εγώ να ταξιδέψω μαζί με το ημερολόγιο.
Φιλάκια!

Φιλία είπε...

Κι' εγώ θέλω ταξιδάκι αυτή τη φορά!!!
Το προηγούμενο δεν το πρόλαβα....
Φοβερή ιδέα!
Φιλάκια πολλά

Rena Christodoulou είπε...

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!
ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΑ!!!
ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΚΟΜΗ ΜΠΛΟΓΚ!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!!!

Marie-Anne είπε...

Κι εγώ θέλω !!! Μπορώ ????
Δεν μας είπες πόσες σελίδες έχει το ημερολόγιο,
θα μας χωρέσει όλες ???!!!!
Φιλάκια !!!

Parents Land Gr είπε...

Πραγματικα θυμιζει λευκωμα.Που δεν αφηναμε τους αλους να το δουν αλλα στο τελος ολοι το ειχαν κοιταξει.Θελω πολυ να παρω μερος.

Φανή είπε...

Είμαστε κι εμείς εδώ και θα το περιμένουμε!!
{Sof & Fan, όπως λέμε sofan!}

apinkdreamer είπε...

κοριτσια,το ημερολογιο εχει πανω απο 100 σελιδες!!!(μπροστα-πισω 200)
οποτε μπορειτε πολλες να δηλωσετε συμμετοχη!!!
περιμενω τα στοιχεια σας στο μειλ μου!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Κι εγώ θέλωωωωω! Θα συμμετέχω αυτή τη φορά! Πάω να στείλω τα στοιχεία μου!

Wise Owl είπε...

Κι εγώ θέλω να συμμετέχω!!!!!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Εννοείται πως δεν το ξαναχάνω!!! Μέσα κι εγώ!!! Την διεύθυνσή μου την έχεις κρατήσει ή να στην ξαναστείλω?? φιλιά καλή επιτυχία!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

κι εγώ θέλωωω!!

Βάγια - Δια Χειρός είπε...

Με μεγάλη μου χαρά θα ήθελα να συμμετέχω κι εγώ!!!

ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (ΜΑΡΙΑ Π.) είπε...

Συμμετείχα στο πρώτο και με μεγάλη μου χαρά επιθυμώ να ταξιδέψω και με το δεύτερο! Επομένως δηλώνω συμμετοχή!Έχω κάνει και σχετική ανάρτηση της πρόσκλησης εδώ--> http://syllegw-stigmes.blogspot.gr/2012/10/blog-post_22.html

Ευχαριστούμε για την ευκαιρία.....

Virginia είπε...

Δηλώνω συμμετοχή με πολύ μεγάλη μου χαρά!

Unknown είπε...

ωωω θέλω κι εγώ να δηλώσω συμμετοχή! Σου στέλνω μήνυμα στο fb...

MaNTaRiNi είπε...

και εγώ θέλω!!! Πήρα στο πρώτο... θα λείπω στο δεύτερο;;; :)

puccarina είπε...

και εγώ και εγώ θέλω να συμμετάσχω!!!!!!

Rania K. είπε...

Είμαι μέσα και γω! Να πιάσουμε τα άκριτκά σύνορα της Ελλάδας από άκρη σε άκρη!

Κατερινα είπε...

και γω θελω!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joyscraft είπε...

και γω θελω!!!!! χωραω και γω???

vailie είπε...

Θελω κι εγωωωωω!!!!
Προλαβαινω να δηλωσω συμμετοχη, ε?
Αχ, καλη μου και διαβαζα το προηγουμενο και ειχα σκασει που δεν ειχα συμμετασχει!
Πολυ ωραια ιδεα για "τον χειμωνα", οπως ειπες!
Τα φιλια μου! και...στελνω μεηλ! :ο))))

Panagiota είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα!!I'm in!!!

Αλέκα είπε...

φοβερή η ιδέα σου!! θέλω να δηλώσω συμμετοχή κι εγώ!

giasmin είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ,ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ.ΔΗΛΩΝΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΦΥΣΙΚΑ!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!

Ελένη είπε...

κι εγω θελω να συμμετέχω!

evonita είπε...

μου αρέσει πολύ η ιδέα!! θα ήθελα πολύ να συμμετέχω κι εγώ! :)

Αναστασία είπε...

τώρα το είδα...
δηλώνω και εγώ συμμετοχή!

SofiaSidi Arts and Creations είπε...

κι εγώ θέλω να ΞΑΝΑσυμμετέχω......μπορώωωωωω??????

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εννοείται οτι και εγώ ειμαι μεσα...σ αυτό το ταξίδι..περιμένω με ανυπομονησία....απο Κρητη ..φιλια..

Handmade by Mika είπε...

Τέλεια ιδέα, μέσα και εγώ!!!!!

deppy11 είπε...

Γλυκια μου και εγω θα δηλωσω συμμετοχη !!!!

Σου στελνω τα στοιχεια μου!!!

φιλια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δηλώνω λοιπόν την συμμετοχή μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Ελπίζω να πρόλαβα και να είμαι στην σωστή ανάρτηση αυτή τη φορά!!! πολλά Φιλιά!!!

Unknown είπε...

Δηλώνω και επίσημα εδώ συμμετοχή!

Onirokosmos είπε...

πως δεν το είδα νωρίτερα????? Θέλω κι εγώ να δηλώσω συμμετοχή...είναι πολύ αργά???

Sofia είπε...

Τι όμορφη ιδέα! Πως μου ξέφυγε? Είναι υπερβολικά αργά έτσι? Δεν πειράζει θα περιμένω το 3 χιχι !!

Fanypap είπε...

Μαγισσούλα μου, πέρνα από το μπλογκ μου,κάνω αναφορά με λινκ στο ημερολογιό σου!!Το έστειλα ήδη στην επόμενη!!!φιλάκια , να περνάτε υπέροχα!!!!

BUTTERFLY είπε...

Καταπληκτικη ιδεα! Την ειδα στην Αχτιδα και σου εστειλα μεηλ τη συμμετοχη μου! Ευχαριστω!